⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • رازی --
    رازی -- 27 Ordibehesht 02، 23:10

    مرسی استفاده کردم

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 27 Ordibehesht 02، 23:15
    خاهش میکنم
    خشوحالم
    حتی میتونین از قسمت قفسه اصرار و کتابام هم استفاده کنین
  • Juve  シ
    Juve シ 28 Ordibehesht 02، 12:46

    به نظرم خیلی حوصله می خواد کتاب های کیهانی.

    من حتی با کتابی مثل جهان در پوست گردو هم نتونستم ارتباط بگیرم کلا فقط زندگینامه هاوکینگ رو اولش خوندم و کتابه رو بستم 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 28 Ordibehesht 02، 19:14
    عع
    باز برا من فرقی نمیکنه چی باشه فقط ی چیز جالبی باشه تمامه خخ

  • پسر آبی
    پسر آبی 28 Ordibehesht 02، 16:46

    منم خیلی وقته کتابشو تو فیدیبو گرفتم حتی کتاب طرح بزرگ رو هم زبان اصلشو گرفتم ولی نخوندمشون.. فک کنم کتابش خیلی قشنگ باشه ولی فعلا حوصله خوندنشو ندارم و درسای خودم مونده

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 28 Ordibehesht 02، 19:13
    اره منم تا همین یکمشو ک خوندم جالب ب نظر میومد
    اره درس هاتون مهم تره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی