⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️

ی چیز نسبتا مهم

ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 1401/12/20، 22:56

میخام حرفایی ک بهم میگین رو یادداشت کنم

حرفای خوب و پر انرژی و امید دهنده نسبت ب آینده  و اینا

خاهش میکنم هر کسی ک این پست رو میبینه و ستاره رو خاموش میکنه چه با اکانت چ بدون اکانت حرفای خوبشو بگو همراه با اسم قشنگش

چون قراره میخام حرفای قشنگتونو دفترچه یادداشتم بکنم

قول میدم بعدا نشونتون بدم

ممنونتون میشم اگ این لطف رو در حقم بکنین

به یاد سریال قشنگ خط قرمز که وقتی بچه بودم شبکه سه تلویزیون نشونش میداد.

اگه بیراهه نباشه

جاده هم معنی نداره

مگه میشه یه مسافر

پا تو بیراهه نذاره

20 Esfand 01
پاسخ
حتما منم میبینمش
قشنگ بود .
ممنون ثبت شد 🙏🙏
20 Esfand 01

نمیدونم چی بگم فقط...

خوشحالم که باهات اشنا شدم اونیییی😇😇

امیدوارم همیشه لبخند رو لبات باشه و تو بدترین شرایط بتونی برای خودت خاطره های گوگولی بسازی*^*(اصن چی گفتم🤦‍😂)

اره مراقب خودت باش همین😘

20 Esfand 01
پاسخ
ت ک عزیزمی فقط حرف بزن 🥀🌷
الهی ..من بیشتر 💝🧡
ممنون عزیزم .... دوپینگ کردی 🤦‍😂 💝🧡
ت هم عزیز دلمم 💝🧡
باز هم ممنون
20 Esfand 01

جان به جانم کنند

باز دلم پیش همانیست که نیست

شرح زیبایی مویت

سخنی طولانیست

20 Esfand 01
پاسخ
به به 🙏🙏
20 Esfand 01

😁😁

قربونت گل گلییی😍😍

20 Esfand 01
پاسخ
خدا نکنه کیوت من 😍😍
ایشالله همیشه حالت خوبه خوب باشهه
20 Esfand 01

مرسی همچنین^^

20 Esfand 01
پاسخ
قوربونت ک عزیزم مرسی ^-^
20 Esfand 01

یه چیزایی تو زندگی عوض نمی شن .....اما درد و رنجی که می کشی رو کمرنگ تر می کنن...

بنام خدا اسم قشنگمم نارسیسه

20 Esfand 01
پاسخ
ممنون قشنگم
چ بگی چ نگی بازم میشناسمت عزیزم
خوبی
20 Esfand 01

اون لحظه ای که خسته شدی به خودت افتخار کن

چون فقط کسانی خسته می شن که به سختی در تلاشند😊💪

20 Esfand 01
پاسخ
ممنون مهربونم ^-^
20 Esfand 01

من میبینم که تو دختر با جرئت و قوی هستی ..پس ادامه بده

هیچوقت دست نکش از خواسته هات و تلاش کن

20 Esfand 01
پاسخ
ممنون روبی عزیزم

خوبی قشنگم؟
20 Esfand 01

دنیا بهشت نیس ..توام مجبور نیسی فرشته باشی ..

شیطون این جهنم فاکی باش و حکومت کن :)

20 Esfand 01
پاسخ
ای جان حتما عزیزم
میای خصوصی ک یادم بدی *-*
20 Esfand 01

The future is scary but you can't just run back to the past because it's familiar!(:

20 Esfand 01
پاسخ
فارسی بگو .-.
20 Esfand 01

تلاش کن ، طلاش کن :)))!✨

20 Esfand 01
پاسخ
ای جان مرسی نامیون کیوتم *-*
20 Esfand 01

آینده ترسناکه..ولی دلیل نمیشه که بخوای برگردی به گذشته فقط چون آشناتره((:

20 Esfand 01
پاسخ
ممنون عزیزم"))
20 Esfand 01

کوتاه و مختصر 

ساده و صمیمی 

دوستت دارم! ❤🧩

20 Esfand 01
پاسخ
ممنون عزیزم

اذیتم نکن :(
چرا دیر یا کم میای نمیدونی دل تنگت میشمم
20 Esfand 01

اره

ت

20 Esfand 01
پاسخ
شکرش روبیم
مرسی منم خوبمم
21 Esfand 01

برخیز مخور غم جهان گذران، بنشین و دمی به شادمانی گذران 🌷🌷🌹🌹🙏🙏

21 Esfand 01
پاسخ
ممنون ^-^
21 Esfand 01

هر وخ حالت بد بود بیا باهم صحبت کنیم...😊😉

نکته⬇️

تنها راه ارتباطی با من😎(ایمیلم):

@هرگونه_کپی_برداری_پیگردقانونی_دارد.ir

 


 

محض احتیاط یه جمله دیگه ام میگم:

دوست داشتن بهانه نمی خواهد🫠...کیس مورد نظر را می خواهد!🤪

کیس مورد نظر خود را از ما بخواهید!👍🏻(آژانس کیس یابی غلام قوس و برادران😎 به جز غلام قلی🫥)

 

میدونی که وقتی این جملاتو یادداشت می کنی اسم منو چی بنویسی دیگه؟🤔...قل مراد زندگیم😎🤪

:)

21 Esfand 01
پاسخ
فدات رفیق گلمم *-*
چشم خخخخخ

حتمااا *-* خخخخ
21 Esfand 01

@EDI...

 

😂  ادی داداش از این کیس های خوبت یه چند تایی رو برای من رزرو کن عید امسال لازمم میشه رو آژانست حساب باز کردم هااا

21 Esfand 01
پاسخ
 
ادیی
21 Esfand 01

سلام 

من میخوام این رو‌بهتون بگم که اصلا کم‌نیارین حتی اگه به نقطه سقوط هم‌رسیدین باز ناامید نشید چه بسا که باریکه امید شمارو‌نحات میده دست از تلاش نکشید هیچ وقت :)

21 Esfand 01
پاسخ
سلامم
ممنون چشمم ^-^
21 Esfand 01

چیه خب :/ نه فحش دادم نه حرف جنسی زده شد جریان چیه ؟؟

21 Esfand 01
پاسخ
ناراحت میشد داداش
ببخشید

+درستش کردم
21 Esfand 01

حله

21 Esfand 01
پاسخ
ببخشید درستش کردم
21 Esfand 01

چشم😂

دعوا نکنید،به همتون میرسه😂

:)

22 Esfand 01
پاسخ
روشن:|

دیونه :|
22 Esfand 01

تشکر از این که همیشه انگیزه می دی به همه

22 Esfand 01
پاسخ
ممنون عزیزم
22 Esfand 01

سلام :) بار اوله اومدم وبت

من هر وقت که توی لحظات سخت قرار میگیرم ناخودآگاه یاد این شعر قیصر امین پور میفتم:

در کتاب چار فصل زندگی
صفحه ها پشت سر هم می روند
هر یک از این صفحه ها یک لحظه اند
لحظه ها با شادی و غم می روند

آفتاب و ماه یک خط در میان
گاه پیدا گاه پنهان می شوند
شادی و غم نیز هر یک لحظه ای
بر سر این سفره مهمان می شوند

گاه اوج خنده ی ما گریه است
گاه اوج گریه ی ما خنده است
گریه دل را آبیاری می کند
خنده یعنی این که دل ها زنده است

زندگی ترکیب شادی با غم است
دوست می دارم من این پیوند را
گرچه می گویند :شادی بهتر است
دوست دارم گریه با لبخند را

24 Esfand 01
پاسخ
سلام .خوشومدی عزیزم

زیبا بود ممنون ک ب اشتراک گذاشتی ب من :))
24 Esfand 01

@میم مثل حنانه 

خیلی قشنگ بود :))))🌺

 

24 Esfand 01
پاسخ
بله بله *-*
24 Esfand 01

خطاب به شما و 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️ :

خوشحالم خوشتون اومد :))💙💙

24 Esfand 01
پاسخ
خاهش حنانه جان ^-^
24 Esfand 01

سلام خوبی

25 Esfand 01
پاسخ
سلام ممنون ت خبی
25 Esfand 01

قالب نو مبارک خانوم

26 Esfand 01
پاسخ
ممنون مهربونم قابلتونو نداره
26 Esfand 01

من سه چهار تا جمله رو نوشتم تو کاغذ بستم به دستبندم آره خودمم میدونم یه تختم کمه 😅

اشک هایی که هنگام شکست میریزیم همان عرقی است که برای پیروزی نریختیم. هیتلر

اوپنینگ انیمه سگ های ولگرد بانگو: ترسیدن به این معنی نیست که ضعیفیم چون دیر یا زود بالاخره باهاش (ترسمون) رو در رو میشیم اگه فقط گریه کنیم به نظرت روزی میرسه که بتونیم بخندیم؟ پس با وجود این همه سختی ما به زندگی ادامه میدیم.

یکی دو تا دیگه هم هست میام مینویسم

29 Esfand 01
پاسخ
ن خیلیم خوبه *-*
ای جان چقدر اینا قشنگ بودن
مرسی عزیزم
29 Esfand 01

 خواجه در ابریشم و ما در گلیم

عاقبت ای دل همه یک سر گلیم

و

عاشقان چون به هوش بازآیند

پیش معشوق در نماز آیند

 

5 Farvardin 02
پاسخ
ممنون ^-^
5 Farvardin 02

با سلام خدمت کاربر عزیز بیان!

سال نو مبارک

تیم بیان تصمیم گرفته تا برای برخی وبلاگ های خوب 30 هزار تومان عیدی واریز کند، شما میتوانید از این عیدی برای خرید یکی از سرویس های بیان استفاده کنید .

برای دریافت وجه فرم زیر را پر کن و برامون ارسال کن

https://b2n.ir/a93167


با احترام تیم پشتیبانی بیان

5 Farvardin 02
پاسخ
سلامم
ممنون همچنین
مرسییی
6 Farvardin 02

فهیم فهیم چته باز

7 Farvardin 02
پاسخ
سلام هیچی عزیزم
7 Farvardin 02

چرا پروفت مشکبییی....این احمق به توام که کامنت داده ولی زده از بیانه که خددددااااا 

7 Farvardin 02
پاسخ
.
اره ولی توجهی نکردم بش
7 Farvardin 02

نکن ..... حالا تو خوبی؟؟؟

7 Farvardin 02
پاسخ
چیکار نکنم
میگذره ت خبی
7 Farvardin 02

منم عیییییییییی....پیگما برات اومده که من یه اهنگ پست گذاشتم 

7 Farvardin 02
پاسخ
فدات
عع وایستا ببینم ولی نمیتونم گوش بدم چون صدارو قطع کردم
7 Farvardin 02

پس اومدهه؟؟؟؟اوکی گوش کن روحیت تعویض میشه

7 Farvardin 02
پاسخ
عام راستش نه ندیدم فقط اون پستات ک راجب همون کامنت بود رو دیدم
ممنون
7 Farvardin 02

اع نیومده؟؟؟

7 Farvardin 02
پاسخ
نمیدونم
7 Farvardin 02

ساغر جانم ، تو خودت انرژی مثبتی و من خوشحالم که دوست خوبی مثل تو پیدا کردم

یک جمله رو همیشه با خودم میگم :

هر جا زندگی سخت شده ، یعنی تو قوی تر شدی و سرنوشت داره همه زور خودشو میزنه تا شکستت بده 

فقط کافیه قوی بمونی و بعد از هر شکست ، دوباره و دوباره و دوباره تلاش منی

8 Farvardin 02
پاسخ
اسمم فهیمه ئه *-*
ممنون مهربون منم
ممنون ^_^
8 Farvardin 02

به نام خدا 

اسم خیلی قشنگم : نرگس بانو :)

 

حرف پرانرژی چی بگم بمب انرژی😂

 

۱ بخند دنیا با آدمای خوشحال خوشگلتره 😍

۲ خدا در قلب کسانی جستجو کن که به توقع مهربانند.🙂

۳ بخند تا دنیا به روت بخند😂

با ایموجی هاش بنویس و بکش🤣😂

8 Farvardin 02
پاسخ
ب نام نامی فتاح
اخی *-*

هر چی دوس داری بگو خخخخخ

1.*-*
2.چشمم
3.چشم خخخخخخ
چی رو بکشم خخخخ
8 Farvardin 02

ایموجی هارو

8 Farvardin 02
پاسخ
با لپ تاب ندارم "(
8 Farvardin 02

نه اینارو مینویسی اینارم‌بکش😂

8 Farvardin 02
پاسخ
چشم .-.
8 Farvardin 02

این جمله به نظرم کیوته

"دروغا پاهای کوچیکی دارن زیاد دور نمیشن"

10 Farvardin 02
پاسخ
اوخی چقدر ناز و باحال
ممنون افشین
10 Farvardin 02

وقتی از اینکه آنچه را می خواستی بدست نیاوردی افسرده ای فقط محکم بنشین و شاد باش. خداوند در فکر دادن چیز بهتری به تو می باشد.

13 Farvardin 02
پاسخ
ممنون .چشم حتمااا
ممنونن^_^
13 Farvardin 02

مهم ترین قانون زندگی :

کاری رو انجام بده که حالت رو خوب میکنه ✨☺️

21 Farvardin 02
پاسخ
هانیممممم *-*
چشم عزیزم مرسی☺️
21 Farvardin 02

اعتماد مث دومينو می‌مونه... 

حالا دستت بخوره، عمداً بندازى يا هرچی،

وقتى ريخت ديگه كار از كار گذشته !! 🥀🖤🙂

21 Farvardin 02
پاسخ
ممنون دلبرم 🥀🖤🙂
21 Farvardin 02

هیچوقت به تهش فکر نکن،

چون ممکنه برسی به غم!

ته زندگی به این قشنگی، میرسی به مرگ!

ته یک روز خوب، ممکنه برسی به شبِ پر از فکر و خیال!

ته یک خاطره قشنگ،

ممکنه برسی به یک یادش بخیر!

از حس و حال الانت لذت ببر،

در لحظه زندگی کن...

 

به تهش فکر نکن💙🤞🏻

21 Farvardin 02
پاسخ
ممنون از جملاتت 🥀🖤🙂
21 Farvardin 02

من واقعا بلد نیستم حرفای خوب بزنم ولی واقعا میخام بهت حرفای خوب بزنم

 

24 Farvardin 02
پاسخ
همینکه هستی عالیه^_^
24 Farvardin 02

قربونت برم جیییییغغغغ

 

25 Farvardin 02
پاسخ
خدانکنه فداتشم
25 Farvardin 02

مختصر و مفید میگم : تلاش کن که طلاش کنی

درواقع خود هدف باید انگیزه لازم رو بهت بده ، به همین خاطر چیزی رو انتخاب کن که با روحیه ایی که داری سازگار باشه 

30 Farvardin 02
پاسخ
ممنون مستر شروین؟
دقیقا ممنون حتما ^-^
30 Farvardin 02

جسورانه با زندگی مقابله کن~

5 Ordibehesht 02
پاسخ
حتما ابجی هالزیمم *-*
5 Ordibehesht 02

سلام قشنگکم خوبی؟

چرا نیستی

مرسی که همراهم بودی و شدی بهترین دوستم امیدوارم همیشه موفق ترین سالم ترین و خوشحال ترین دختر روی زمین باشی گلکم برات بهترینا رو آرزو دارم💙😍

25 Tir 02
پاسخ
شرمندتم گلم 
ت خبی
فداتم مرسییی
1 Mordad 02

قربونت برم

نشی ک

9 Mordad 02
پاسخ
فدات
24 Mordad 02

وقتی گاهی بی حالیم.. بهتره خودمون رو بزنیم به خواب، شاید کسی بیدارمون کنه.

اما وقتی باحالیم.. حتما دیگران رو بیدار کنیم، اونا خواب نیستن، خودشون رو زدن به خواب.

6 Esfand 02
پاسخ
دقیقا مثل چند روز پیش من ...
دقیقا همینطور ه..

ممنونم از کامنتتون و سلام
9 Esfand 02
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Biography

خدایا شکرت :)