⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • هیپنو تیک
    هیپنو تیک 11 Azar 02، 13:42

    دست منم نمک نداره فهیمه جونم :(((

     

    غصه نخور که هیشکی قدرت رو نمی دونه 

    به خاطر خدا خوب باش 

     

     

    مرسی که ما رو به خونه ی قشنگت راه می دی :)))

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 11 Azar 02، 13:58
    بعضی وقتا با خودم میگم که گناه من چیه...

    یادمه یه روز بیمارستان زاهدان برا پوستم که رفتم رو شیشه ی داروخونه نوشته بود اگه با همون دستت به بقیه کمک کنی یا خوبی ..از همون دستت هم میگیری
    ولی من یک بار هم نگرفتم

    بخاطر خدا از همه چی گذشتم الان از همه چی


    فداتم خونه ی خودته عزیزم

    راستی ممنون از عکس های قشنگی ک برام فرستادی بوس بهت
  • 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞
    𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞 11 Azar 02، 14:57

    دست منم نمک نداشت هیچ وقت

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 12 Azar 02، 20:19
    همدردیم
    بیا بغلم...
  • هیچکس  ...
    هیچکس ... 11 Azar 02، 23:38

    از  شانس تو من به یه چیز علاقه ندارم اونم عکس سیاه سفیده بازم گالریمو میگردم چیزی پیدا کردم میفرستم برات 😂

     

    دست نمک داره متنها نمک نشناسا نمیفهمن

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 12 Azar 02، 20:18
    تو فقط هیس تا نزدمت :| 😂


    دقیقاا...
  • منتظرالمهدی (عج)
    منتظرالمهدی (عج) 12 Azar 02، 10:03

    من از اقبال خود نالم که دستی بی نمک دارم 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 12 Azar 02، 20:15
    فدات ابجی :(
  • پسر آبی
    پسر آبی 12 Azar 02، 11:52

    آدم با گذر زمان میفهمه باید توقعش رو از خیلیا بیاره پایین و از خیلی چیزا فقط بگذره... 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 12 Azar 02، 20:19
    اره دقیقا این حرفتونو چند روز  پیش حسش کردم....
  • mr. mister
    mr. mister 12 Azar 02، 14:57

    زندگی خیلی بلندتر از این حرفاس قراره هر روز با آدمای جدیدی در ارتباط باشی

    ق1یه اینه هرکثو ک باهاش حال نمیکنیو حذف کنی تا واسه بقیه کسایی ک لیاقتتو دارن جا باشه

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 12 Azar 02، 20:15
    آخودا نپص من
    چی بگم عزیزم ولی واقعا هم همینه



    بگذریم سلامممم حالت چطورهه؟
  • 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞
    𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞 12 Azar 02، 20:24

    بغل کردنت

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 12 Azar 02، 20:25
    قوربونتت

    چطوری؟
  • هیچکس  ...
    هیچکس ... 13 Azar 02، 01:07

    نوشتی عکس از چهره سیاه سفید خب من از کجا بفهمم اخه زن 😂  مقصر تویی مبهم نوشتی گوگل رو که عمه منم استفاده میکنه برو پرینترس بگرد

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 13 Azar 02، 14:31
    ساکت شو تا نکشتمت :| خخخخخخخ
  • 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞
    𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞 13 Azar 02، 12:26

    نشی ک 

    تنکت خوبم شکر تو چ طوری

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 13 Azar 02، 14:29
    عزیزی
    شکر که خوبی
    مرسی نفس منم خوبم
    چخبرا
  • mr. mister
    mr. mister 13 Azar 02، 14:51

    سلام عزیز

    اوکیم خودت چطوری

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 13 Azar 02، 16:14
    سلامممممممممم
    خوب باشی خوبم گل
    چخبرا
  • 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞
    𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞 13 Azar 02، 15:04

    قربون تو 

    سلامتی عزیزم خبری نیست

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 13 Azar 02، 16:10
    خدانکنه نفس
    سلامت باشی عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی