⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️
صدا نمیاد؟یک..دو...سه

صدا نمیاد؟یک..دو...سه

 ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ Sunday, 7 Aban 1402، 08:12 PM

صدا نمیاد؟یک..دو...سه

خب خب سلام .امیدوارم ک حال تک تک تون خوب و عالی باشع و تنتون ساالم.

میخام ی کلام بگم :دلم براتون تنگ شدهههههههههههههههههههههههه

همین اها ی چیز دیگه

خب خب سلام .امیدوارم ک حال تک تک تون خوب و عالی باشع و تنتون ساالم.

میخام ی کلام بگم :دلم براتون تنگ شدهههههههههههههههههههههههه

همین اها ی چیز دیگه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خب من قلا ی ادم دیگه ای بودم ولی الان ی خانم معلم :))

امروز هم دانشگاه بودم کلاس داشتم از 7 صب تا 6 شب خداییش خیلی چیزا از استادا بجز درساشون از خودشون یاد گرفتم

الانم هر کاری کردم خودمو ب اب و اتیش زدم نتونستم با گوشیم بیام ک چند تا عکس از دانشگاه هم گرفته بودم نشون بدم ولی نشد

الانم بیایین حرف بزنیم همه از غریبه ها تا اشناها .میخام تلافی این چند ماه و سالی ک نبودم رو دربیارم .اگ هم نیایین اون وقت میرم و دیگه هم نمیام حیحی

درضمن این کار خوبی هم نیست ک وقتی ببینین من این چند قت نبودم منو از ادمینیتون در بیارین .هیچ وقت نمیخشمتون :|

خواستم هر چی ک ت این مدت اتفاق افتاده بود رو بهتون بگم ولی انشالله هر وقت گوشی درس شد گوگلش میام همه رو از کنکور تا مصاحبه و تا الان رو میگم

و دیگه هم نمیدونم چی بگم جز این ک دلم برا تک تک تون تنگ شده

۲۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Amber Boy
    Amber Boy 7 Aban 02، 20:28

    سلاممممممممممممممممممممممممممم خوبی فهیمه😍😍😍

    چطوری ؟😍😍😍 
    خوبی فداتشم؟😍😍
    خوشحالم که حالت خوبه و از این که معلم شدی خوشحالی 😍😍😍
    دمت گرم😍

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 7 Aban 02، 20:35
    سلااممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    باهات قهرما خخخخ

    خوبم =-=
    ت خبی خدانکنه *-*
    مرسی البته کمک میخام ازت
    مرسی *-*
    از ت هم خخخ

  • پسر آبی
    پسر آبی 7 Aban 02، 20:31

    سلام، من نبودتو حس نکردم اصلا :))) مگه چند وقته ننوشتی؟ 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 7 Aban 02، 20:32
    سلام
    خیلیم عالی 0-0 خخخخ
    عوم از خرداد ماه سال پیش میشه
  • Hossein Ahmadi
    Hossein Ahmadi 7 Aban 02، 20:45

    سلام . تبریک بابت دانشجو شدن ...

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 7 Aban 02، 20:49
    سلام 
    ممنونم ،🌹🌹
  • هیچکس  ...
    هیچکس ... 7 Aban 02، 22:42

    سلام خسته نباشی دلاور

    این استادا درس هم میدن یا فقط بلدن حق بگن‌؟

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 8 Aban 02، 07:18
    سلام امیر خان مرسی 
    از خودت چیشد؟ 
    والا تا الان هم درس دادن هم حق 
  • گلی ☕🌌
    گلی ☕🌌 8 Aban 02، 00:24

    سلااااام دختر حالت چطوره؟

    خوش برگشتی

    مشتاقانه منتظرت پستاتم^^

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 8 Aban 02، 07:16
    سلام بر گلی گلی مهربونم 
    فداتم مرسی
    عزیزی لطف داری عزیزم
  • پسر انسان
    پسر انسان 8 Aban 02، 11:52

    صدا رسید.

    سلام.

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 8 Aban 02، 14:03
    بله واضح واضحه ...
    سلام ممنون ،🌹
  • mr. mister
    mr. mister 8 Aban 02، 12:32

    شیرینیت کو هاان؟! 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 8 Aban 02، 14:03
    تا چند ماه حقوق نمیدن هر وقت دادن میدم،🙄🥺🥺🥺😂❤️
  • هیپنو تیک
    هیپنو تیک 8 Aban 02، 12:58

    خیلی نگرانت شدم

    خیلی سخت بود نبودنت 

    خیلی سخت بود که نمی دونستم کجا پیدات کنم

    هرجا فکر کنی رو سر زدم و پیدات نکردم

    خوشحالم که اینجایی و حالت خوبه 

    دوستت دارم❤🖇

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 8 Aban 02، 14:02
    نه نگران نشو آخه رفتم بکاری کنم ک دیگه بخاطرش هی گم نشم ،❤️ 
    شرمندتم عزیزم 
    من بیشتر ،❤️❤️❤️🌹
  • ꜱᴇᴛʏ ..
    ꜱᴇᴛʏ .. 8 Aban 02، 18:15

    سلام..حرف؟

    -خوبی؟

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 8 Aban 02، 18:36
    سلام عزیزم...جان؟ 
    فدات 
    ببخشید وقتی میخواستم جواب ت رو تو اون وب ک ادمین بودم رو بدم دیدم منو از ادمین در آورده همین طور بی دلیل 
    گفتم تا بدونی از قصد ج ت ندادم
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) 8 Aban 02، 20:32

     سلاااام

    مبارکهههههه خیلییی خوشحال شدمممم

    خوبی احوالت؟

    چخبرا؟دانشگاه چطوره؟

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 9 Aban 02، 07:05
    سلام آلایی من،❤️❤️ 
    مرسی ،🥺❤️ 
    مرسی عزیزم خوبم ت خوبی؟ 
    سلامتیت گلم امروز ک دارم ج تو میدم تو دانشگاه هستم ولی طوفان بدیه 
    ت چخبر 
  • هیچکس  ...
    هیچکس ... 8 Aban 02، 21:59

    😂 یه بار دیگه این همه غیب بشی برگردی فکر کنم سلطان امیر صدا بزنی

    از خودم چی چیشد ؟ 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 9 Aban 02، 07:03
    کوفت ،😐😂😂😂 
    کنکورت؟
  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °• 9 Aban 02، 08:53

    خانم معلم بیشتر بهمون سر بزن🥺❤️

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 9 Aban 02، 17:58
    ببشید جیگرم چشم ،🥺🥺❤️😘
  • mr. mister
    mr. mister 9 Aban 02، 14:33

    یبارم واسه استخدامت میدی یونو؟!😂😂😂

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 9 Aban 02، 17:57
    امان از دست تو،🥺🥺🥺😂😂❤️❤️ 
    فعلا باید ت رو بخورم ،🥺😂😂❤️
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) 9 Aban 02، 23:12

    قربونت برم

    موفق باشی خانم معلم جانم

    والا هیچی درس درس درس

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 10 Aban 02، 08:37
    خدا نکنه گلم 
    مرسی عزیزم همچنین تو 
    انشالله ت هم ب بهترین جا می‌رسی 
  • هیچکس  ...
    هیچکس ... 9 Aban 02، 23:30

    اینجانب کنکور رو ریییدم 😂  تو مدتی که نبودی یه پست در مورد کنکورم نوشتم که خب بخونی قشنگ میفهمی چی شد چیا گذشت ولی خلاصشو من اینجا گفتم دیگه برات

    پشت کنکورم تا سال بعد ببینم چه گهی میتونم بخورم اگه قسمت بشه میخوام منم مثل تو و کل طایفم معلم بشم 😂

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 10 Aban 02، 08:36
    😐😕😅😂😂دیوانه 
    عع اره الان فهمیدم 
    اشکالی نداره منم پشت کنکوری بودم ولی بدون وقت زیاده فقط برا فرهنگیان امسال یه بار باید کنکور بدی ،🥺😂😂 
    چقدرم خوب عالیه ،😔😂😂😂😂
  • ꜱᴇᴛʏ ..
    ꜱᴇᴛʏ .. 10 Aban 02، 15:02

    نه بابا عیبی نداره

    همینجوری بود گفتی بیاین حرف بزنیم منم گفتم حرف--

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 10 Aban 02، 15:56
    اگر عیبی نداشت پس چرا همون ستی قبل من نیستی؟ 
  • محسن رحمانی
    محسن رحمانی 10 Aban 02، 22:39

    سلام خانم معلم خوش اومدین .

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 11 Aban 02، 09:31
    سلام ممنونم ،🌹💫❤️
  • ꜱᴇᴛʏ ..
    ꜱᴇᴛʏ .. 11 Aban 02، 18:27

    من..فقط حالم خیلی خوب نیست.

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 11 Aban 02، 20:15
    چرا اونوقت ؟!
  • ꜱᴇᴛʏ ..
    ꜱᴇᴛʏ .. 12 Aban 02، 15:21

    عام..طولانی تر از اینه که بخوام تایپ کنم

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 25 Aban 02، 16:41
    عزیزم :(
  • mr. mister
    mr. mister 12 Aban 02، 21:13

    یااا اول شیرینیمو بده بعد بخور=-=

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 25 Aban 02، 16:40
    چشم نفسم چرا ناناعت میشی *-*
  • 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
    🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️ 26 Aban 02، 11:10

    سلام فهیمه جون خوبی؟

    چه عالی😍تبریک میگم💓

    منم چند وقته زیاد بیان نمیام سرم خیلی شلوغه🥲

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 27 Aban 02، 09:15
    سلامممممممممممممم عزیزممم
    خوبم ت خبی گلکم
    فداتم مرسی
    الهی خسته نباشی گلم *-*
  • 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
    🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️ 29 Aban 02، 13:56

    خوبم قربونت

    💓💓

    مرسیییی^-^

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 29 Aban 02، 14:49
    شکرش
    ای جان عزیزم^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی