⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️
۲۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..
    𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 .. 13 Farvardin 02، 22:15

    من از شنبه شروع به فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان کازرون به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر همه مسلمانان و مخصوصا وبلاگ نویسان مذهبی مبارک باد....🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂😂 کیبوردم خر شده 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 13 Farvardin 02، 22:17
    وای نفس عمیق عزیزم 🤦‍♀️😂😂😂
    😂
  • ماه زده
    ماه زده 13 Farvardin 02، 22:19

    من از شنبه بیست و سوم اردیبهشت روز پیش پیام دادم که بتونی بلوتوث کنی روی کامپیوتر از اونجا کپی برداری از مطالب این وبلاگ حق  :)))

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 13 Farvardin 02، 22:21
    عزیزم:")))


    +بیا خ ببینم با هم حرف بزنیم اینجوری میکنی دل منم خون میشههههههههه
  • ماه زده
    ماه زده 13 Farvardin 02، 22:26

    آقا دو تا کامنت بالاتر 

    فقط اون بخش وبلاگ نویسان مذهبی😂😂🎬

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 13 Farvardin 02، 22:29
    میقورمتا 😂😂
    منمممممم😂😂🎬


    نمییای خ :|
  • Hossein Ahmadi
    Hossein Ahmadi 13 Farvardin 02، 22:48

    من از شنبه شروع میشه تا حافظه داخلی و خارجی به صورت رایگان می دهد تا انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد مسابقات قهرمانی کشور هایی دارن و این همه خوشبختی محاله می‌شود که برای کارکردن با این ابزار ساخته شده است

     

    این دیگه چه اسیدیه 😂 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 13 Farvardin 02، 22:56
    وای هارتم 😂 😂
    جمله نسبتا سنگینی بود 😂
    اسیدی مخصوص شما دیگه 😂
  • ناشناس
    ناشناس 13 Farvardin 02، 23:39

    من از شنبه در گفت وگو با خبرنگار باشگاه پرسپولیس در مورد نظر خود در برابر این همه سال پیش فهمیده بودم یه چیزی بین این دوتا هست که در این جهان هیچ چیز آرامش انگیز تر از باران پاییز و زمستان نیست و ساعت محلی همان گرینویچ است و دوستت دارم هزاران بار.

     

    چقدر رمانتیک 💐🤧

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 13 Farvardin 02، 23:44
    چ قدر گششنگ 🤧

    دقیقا 💐🤧

    و ممنون ای ناشناس *-*

  • 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
    🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️ 13 Farvardin 02، 23:42

    من از شنبه امتحان دارم که این موضوع در حال حاضر دلم میخواد که باهاش حرف بزنم گلوم میسوزه بچم همه جوره جذابه که در شب عروسی با لینک مستقیم دانلود کن من هیسونگگگگگگگگگ نه بابا کره جنوبی بخوای بری وایت لایت استیک الان خیلی می ایسته برات و این داستان ادامه دارد 

    -خودشم تموم کرد🗿😂💔

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 13 Farvardin 02، 23:46
    اخی ایشالله موفقشی ک
    جر خخخخ😂💔

    -طفلکی اره 😂💔
  • حسین قنبرلو
    حسین قنبرلو 14 Farvardin 02، 01:07

    من از شنبه هر چی از دهنم بیاد بیرون بهت میگم 

    با تشکر کیبورد سامسونگ😂

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 14 Farvardin 02، 19:10
    :|
  • شِفا 🖤🕳️
    شِفا 🖤🕳️ 14 Farvardin 02، 01:11

    من از شنبه و یکشنبه ٩ امرداد ۱۳٩٠ توسط محمد جواد لاریجانی در پاسخ به سوال خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از پایگاه اینترنتی آموزش و پرورش در این زمینه به این ترتیب با توجه به شرایط موجود و قابل قبول است 

     

     

    چ شد؟!! 😐🤨🤨🤨 پزشکان بدون مرز کین دیگه😂😂

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 14 Farvardin 02، 19:09
    واوو*--*


    اختراع شد دیگه خخخ
  • Narges Khoshbakht
    Narges Khoshbakht 14 Farvardin 02، 02:50

    من از شنبه شب در این مورد به عنوان مثال اگر به این نتیجه رسیدم که از آن استفاده می شود تا از طریق سایت ها به صورت رایگان و با توجه به اینکه در سال جاری میلادی به من گفت سلام رو به افزایش قیمت بنزین سوپر مارکت و به این ترتیب که برای شما عزیزان آماده می کند تا از این رو به من اطلاع دهید 

     

     

    این چه کوفتی بود😂😂😂😂😂😂

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 14 Farvardin 02، 19:06
    من ملگ ک خخخ


    تو بگو خخخ


    وای نرگس قالبا مون چرا ست شده خخخخخخ
  • Narges Khoshbakht
    Narges Khoshbakht 14 Farvardin 02، 02:54

    من از شنبه در خانه عزیز آیفون تصویری که در آن روز شد باعث جدایی نادر و آقای دکتر سرکار و ماهان ساله و متین از مدرسه میومد با عرفان و ماهان به خیابان خلوت شهر تهران 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 14 Farvardin 02، 19:06
    یح *-*
  • 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
    🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️ 14 Farvardin 02، 13:16

    👍🏻😂😂

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 14 Farvardin 02، 19:05
    حیحی خخخ
  • ستاره برزنونی
    ستاره برزنونی 14 Farvardin 02، 13:35

    من از شنبه پنجشنه کلاس رقص قرمه سبزی پنجاه درصد ثبت نام کنید

    عید داریم خانم حسینی ...

     

    🤨😑 الان چیشد ؟ 

    تازه داشت به جای بد کشیده میشد

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 14 Farvardin 02، 19:04
    اخی
    ولی من رقص نه خخخخ


    نمیدونم ک خخخ
    اره خدا بخیر گذشت خخ
  • mr. mister
    mr. mister 14 Farvardin 02، 15:05

    من از شنبه شب توهم بخیر و در سال پیش از این ب بعد بیشتر از این ب بعد بیشتر از.. 

     

    همینجا گیر کرده :|

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 14 Farvardin 02، 18:53
    وای ی معما شد ک خخخخ

    بازش کنم خخخ
    فداااااااااااااتم ک *-*
  • Narges Khoshbakht
    Narges Khoshbakht 14 Farvardin 02، 19:37

    از دوست داشتن زیاد ست شدن😍😂

    مثه اینایی که پروف ست دارن ما ست شدیم😁😁

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 14 Farvardin 02، 19:45
    دقیقا *-*خخخخ
    وایی خخخ
    اگ دوس نداری بگو تا من  قالبمو عوض کنم *-*
  • Mehrzad 99
    Mehrzad 99 14 Farvardin 02، 22:19

    امیدوارم که فحش در نیاد



    من از شنبه یا اینکه چند روز قبل نویسنده سلام مچکرم عشقم من برم شام 🤦🏻‍♂️

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 14 Farvardin 02، 22:26
    یا خودا خخخ


    چیشد که .-.
    خخخخخخخ
  • mr. mister
    mr. mister 16 Farvardin 02، 00:28

    یس

     

    باس با دندون بازش کرد

    نشی ک

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 16 Farvardin 02، 18:57
    دندون ک ناقص میشه XD
    عزیزمی ک
  • mr. mister
    mr. mister 18 Farvardin 02، 10:37

    حقق

    فدات

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 19 Farvardin 02، 19:33
    خدانکنههه*-*

    دلم برراااااااااااات تنگ شده:(
  • mehraban 75
    mehraban 75 18 Farvardin 02، 14:34

    وااااای جررررر😂😂این چالش عالی بود خیلی خوب بود😄

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 19 Farvardin 02، 19:32
    فداتم مرسی و خاهشش*-*خخخخ
  • Rasta ✿
    Rasta ✿ 18 Farvardin 02، 20:13

    من از شنبه من اصلا گوشی رو برنداشتم تو زمستون بعد میگه رودخونه قشنگی داره اونجا جای خیلی جالبه که داداش به من گفت نیام  این فقط چه حرفیه در دقیقه ای در این ماه به صورت مجازی من برنامه ریزی کنم زهرا با چندتا از بچه ها فک کنم  دانشگاه بریم کافی شاپ.... 

     

    +ولش کنی تا فردا چرت و پرت میگه😐😂 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 19 Farvardin 02، 19:30
    روزمرگی *-*

    +فدات😂
  • mr. mister
    mr. mister 19 Farvardin 02، 19:44

    ای جاانم منم بیا بغل آبجی

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 19 Farvardin 02، 19:49
    فدای اون بغلتتتتتتتتتتتتتتتتتت
    خوبیی؟*-*
  • mr. mister
    mr. mister 20 Farvardin 02، 02:35

    خدانکنه

    یس تو خوبی

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 20 Farvardin 02، 19:09
    عزیزی
    شکرش
    مرسی گلم خوبم
  • mr. mister
    mr. mister 21 Farvardin 02، 11:05

    شکر خدا

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 21 Farvardin 02، 19:22
    عزیزی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی