⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️

کنکوری

ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 1403/1/7، 13:30

دوستای کنکوری عزیزم 

اصلا ناراحت نباشید شما میتونین از پسش بربیایید :")))

 

مامانم اومده پیشم میگه چه حسی داری ؟

گفتم برای چی ؟

گفت برای کنکور ک دارن ثبت نام میکنن؟

گفتم برای چی مگ قراره دوباره کنکور بدممممممم؟ :|

گفت ن اینکه دارن برای داداشت ثبت نام میکنن 

گفتم  خب واسه چی

گفت استرس نداری ک پارسال ت هم داشتی ثبت نام میکنی ؟

 

واقعا حس عجیبی دارم اینکه سال پیش حسم بد بود ناامید کننده و الانی ک قبول شدم و ی معلم .

ناامید نشین چون من خیلی بی دلیل ناامید شدم خیلی جا زدم ولی اینو با تموم وجودم درک نکرده بودم ک وقتی تلاشتو کنی خدا جواب تلاشاتو میده .شماها هم دوستای کنکوری عزیزم تا اینجا خیلی تلاش کردین ولی بدونین جوابشو میگیری.

 

آه حس عجیبی دارم نمیدونم چمه ....اونقدری ک دلم میخواد بشینم گریه کنم ولی خب حس گریه کردن نیستcool.

 

منم تصمیم گرفتم تجربیاتمو بهتون بگم درسته دیره ولی خب دیگ ب بزرگی خودتون ببخشید .

اگ هر چی لازم داشتین بگین تا بگم یا پست مربوطشو بزارم .

 

اینم از یک انرژی مثبت و شیرین

 

 

خانم معلم شدی؟ :)

7 Farvardin 03
پاسخ
آره اونم آموزگار :))
8 Farvardin 03

سلام و درود

خوشا به حالتون که آموزگار شدین و تدریس میکنین

آرزوی موفقیت براتون میکنم

همین سال نو مبارک و فرخنده 💫🪘🌹🎈🎉🥰💯🎻🎸

9 Farvardin 03
پاسخ
سلامم
ممنونم ..فعلا تدریس نمیکنم باید چهار سال بخونم بعد میتونم وارد مدارس شم ولی کارورزی هام از ترم های بعد شروع میشه  ممنونم

ممنون سلامت باشید همچنین 

ممنون 🌹 ^_^
18 Farvardin 03

کنکورم ایامی بود و بگذشت.. صدامو از برجک می‌شنوید 

11 Farvardin 03
پاسخ
سلام 

بله :"))
🌹🌹
18 Farvardin 03

وضعیت من سال دیگه همین موقع هنگام ثبت نام :) 

16 Farvardin 03
پاسخ
حس خوبیه فقط یکم همت میخواد و اینکه مثل من نبازی روحیتو وگرنه ک باقیش چیزی نیست :")
18 Farvardin 03
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Biography

خدایا شکرت :)