⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️

حسادت میکنم

حسادت می‌کنم. از آنکه چگونه یک انسان از دویدن به دنبال یک توپ خوشحال می‌شود، از خوردنِ یک غذا، از شنیدنِ یک موسیقی، از خواندن یک کتاب، از حرف زدن با کسی، و در عین حال، منی که با بدست اوردن هر انچه که میخواهم، بازهم غمِ دنیا بر روی سینه‌ام سنگینی می‌کند‌.

 ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ Friday, 22 Ordibehesht 1402، 11:11 PM
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • هیچکس  ...
    هیچکس ... 22 Ordibehesht 02، 23:13

    جهت مخالف رود داری شنا میکنی عزیز نمیزاری بگذره

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 22 Ordibehesht 02، 23:15
    :))
  • ماه زده
    ماه زده 22 Ordibehesht 02، 23:19

    نمی دونم چرا به دخترهایی که النگو دارن حسودیم میشه 

    واقعا درک نمی کنم چرا

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 22 Ordibehesht 02، 23:20
    باز من از النگو خوشم نمیاد دستبند دوس دارم خخخ
    نمیدونم
  • علی باقری کاکشی
    علی باقری کاکشی 22 Ordibehesht 02، 23:32

    تا دل شاد نباشه ، شادی تفریح ، فوتبال ،..... چه سود ؟؟

    خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است

    تنها شادی دل و ظاهری که تجربه کردم حضور درکنار ❤️بود آنجا بود که حتی تماشای رخ یار دل را شاد میکرد در میان هزاران مشکل و خنجر نارفیق ، .....

    تا دل شاد نباشد ، انسان شاد نمیشود لبخند لحظه ای که چیزی نیست

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 22 Ordibehesht 02، 23:34
    تا دل شاد نباشد حتی تصنعی و اللکی هم کارساز نیست:)
    هعی...:))
  • رازی --
    رازی -- 23 Ordibehesht 02، 00:16

    حسادت خوبه. گاهی باعث تحرک و رشد بیشتر میشه.

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 23 Ordibehesht 02، 00:26
    اره ولی بعضی وقتا...
  • حسین قنبرلو
    حسین قنبرلو 23 Ordibehesht 02، 00:36

    ای باباهاااها

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 23 Ordibehesht 02، 00:39
    هوم")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی