⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️
لیزاام:"))

لیزاام:"))

 ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ Tuesday, 18 Bahman 1401، 06:48 PM

لیزاام:"))

امروز روزیه که یه کوچولویی چشم به این کره ی خاکی باز کرد .به این کره ی خاکی اومد که روزی بشه یه کوچولوی مهربون برای من .

لیزا کوچولوم دلم واست تنگ شده  ولی به یادت هنوز هم تولدتو جشن میگیرم و تو همین نبودنت از صمیم قلبم برات بهترین هارو آرزو میکنمو میگم تو هنوز هم همون کوچولوی مهربون خودمی و دلم برات تنگ شده:")

زمینی شدنت مبارک لیزا جونم

دوستت دارم

 

 

دوستدارت فهیمه:"))

 

 

پ ن :واقعا دلم برای لیزا و اریک و بقیه ک نیستن تنگ شده...

امروز روزیه که یه کوچولویی چشم به این کره ی خاکی باز کرد .به این کره ی خاکی اومد که روزی بشه یه کوچولوی مهربون برای من .

لیزا کوچولوم دلم واست تنگ شده  ولی به یادت هنوز هم تولدتو جشن میگیرم و تو همین نبودنت از صمیم قلبم برات بهترین هارو آرزو میکنمو میگم تو هنوز هم همون کوچولوی مهربون خودمی و دلم برات تنگ شده:")

زمینی شدنت مبارک لیزا جونم

دوستت دارم

 

 

دوستدارت فهیمه:"))

 

 

پ ن :واقعا دلم برای لیزا و اریک و بقیه ک نیستن تنگ شده...

۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • محسن رحمانی
    محسن رحمانی 18 Bahman 01، 20:31

    سلام

    لیزا کوچولو کیه؟

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 21 Bahman 01، 18:52
    سلام خوبین؟
    دوستمه
  • پسر انسان
    پسر انسان 19 Bahman 01، 08:54

    ؟

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 21 Bahman 01، 18:52
    چیشد؟
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) 20 Bahman 01، 00:33

    لیزا کیه؟

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 21 Bahman 01، 18:51
    ی کوچولو مهربون مثل خودت
  • محسن رحمانی
    محسن رحمانی 21 Bahman 01، 19:15

    سلام 

    ممنون شما خوبین؟

     

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 21 Bahman 01، 19:17
    شکرش ک خوبین
    منم ممنون خوبم
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) 21 Bahman 01، 22:42

    قلبم اکلیلی شد💙

    خوبی

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 21 Bahman 01، 22:43
    فدای قلب نازت
    ممنون گلم ت خوبی؟
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) 22 Bahman 01، 00:17

    منم خوبم فدات شم

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 22 Bahman 01، 18:00
    همیشه خوب ببینمت عزیزم
  • پسر انسان
    پسر انسان 23 Bahman 01، 10:15

    از پاسخ ها گرفتم مطلب رو :))

    مفهوم نبود

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 23 Bahman 01، 18:25
    اها
    چی نبود ؟!
    خوبین؟
  • پسر انسان
    پسر انسان 23 Bahman 01، 18:37

    بله ممنونم:))

    نمی دونستم لیزا فرزندتونه یا عضو جدید خانواده

    که فهمیدم یه دوست جدیده

    درست متوجه شدم؟

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 23 Bahman 01، 18:40
    شکرش
    خخخخ ن دوست مه
    یس یس
    بله^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی