⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ᗰYOᑌI  ᗰIᑎᗩᗰI
    ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI 30 Bahman 01، 21:18

    هری پاتر ایز بستتتت

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 30 Bahman 01، 21:20
    اوخی لویی گشنگمممم*-*
  • violet snicket
    violet snicket 30 Bahman 01، 21:21

    وایییییی ذوق مرگ شدم! مرسی خیلی عالی بود

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 30 Bahman 01، 21:24
    وای خدانکنه عزیزم*-*
    خاهش گلم خوشحالم ک خوشت اومده*-*
  • violet snicket
    violet snicket 30 Bahman 01، 21:27

    یه وبسایتی هست که بچه ها داخلش رول می نویسن رولای هری پاتری اسمش هم جادوگرانه. البته نمیدونم الان چیزی ازش مونده یا نه ولی اگه از ایفای نقش خوشت بیاد حتما میتونی ثبت نام کنی جای خیلی خفنیه

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 30 Bahman 01، 21:29
    عالیههه میدیش ب من ادرسشو؟*-*
  • violet snicket
    violet snicket 30 Bahman 01، 21:37

    http://www.jadoogaran.org/

    اینه ولی الان امتحان کردم خطا میده احتمالا مدیرا دارن بروزرسانی میکنن.  

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 30 Bahman 01، 21:39
    مرسی
    اها منم بعدا امتحانش میکنم*-*
  • blue dream
    blue dream 1 Esfand 01، 11:36

    من منتظر فیلمشم...

    احساس میکنم اگه بخونمش خودم برا خودم اسپول میکنم:)))

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 1 Esfand 01، 18:53
    فیلمشو هم از هه ری پاتر رو دیدم ولی فک کنم یه پارت و فصل و قسمت دیگه ای بود XDD
    اخی...
    فدات🌹
  • blue dream
    blue dream 1 Esfand 01، 19:29

    فرزند نفرین شده که هنوز نیومده بیرون

    شایدم من نمیدونما

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 1 Esfand 01، 19:31
    اها پس ی هه ری پارت دیگشو دیدم اه ب این حافظه
    ن من جا ب جایی گفتم
  • یاسمن گلی :)
    یاسمن گلی :) 9 Esfand 02، 21:18

    اوه چه خفن:))

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 25 Esfand 02، 21:20
    قابلتونو نداره :")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی