⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • محسن رحمانی
    محسن رحمانی 28 Esfand 01، 20:24

    👏👏👏👏

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 28 Esfand 01، 20:26
    حیحی گفتم از بیکاری این پست رو بزارم
  • 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..
    𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 .. 28 Esfand 01، 20:37

    واقعا نمیدونم‌ چی بگم‌ .... قفط امیدوارم امساال بهتر از سال های قبل باشه نه فقط برا من نهدفقط برا تو برا هممون ....

    (◕‿◕)♡

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 28 Esfand 01، 20:39
    عزیزی نارسیسم مرسیی
    اوخدا فدات که
    خوبی؟
  • Hr Hr
    Hr Hr 28 Esfand 01، 20:38

    سلام دوست عزیز وبلاگ نویس 👏 👏 

    دمت گررررررررررررررررررم که اینقدر بامعرفت هستی🌷🌷

    پیشاپیش سال نو بر شما مبارک و سال خوبی داشته باشید 🌷 🌷 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 28 Esfand 01، 20:40
    سلام ^-^
    ممنون مرسی ^-^

    همچینین برای شما انشالله برای شماا 🌷 🌷
  • 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..
    𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 .. 28 Esfand 01، 21:45

    هم اره هم نه 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 28 Esfand 01، 21:45
    منم کلا نه
  • ماه زده
    ماه زده 28 Esfand 01، 23:11

    وای خدا :(

    وای :( 

    چقدر مهربونی :( 

    چرا اخه :(((

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 29 Esfand 01، 19:09
    خودت مهربونی ک من مهربونم :(
    فداتم ک امیدوارم خوشت اومده باشه ...

    عیدتم مبارررک
  • RUBY
    RUBY 28 Esfand 01، 23:47

    وای خیلی قشنگ بوددد

    دوستت دارم زیاد💙🫂

     

    الان اومدم بیان..ندیده بودمش

     

     

     

    عیدتم پیشاپیش مبارک

    سال خیلی خوبی باشه براتتتت♡>>>>>

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 29 Esfand 01، 19:18
    فدات روبی نازم
    منم ی عالمههه

    فدا سرت بوس



    عید تو هم مبارک عزیزکمم
    مرسی مهربون ایشالله برای خودت
  • ᴬʸˢᵘ  ‌
    ᴬʸˢᵘ ‌ 29 Esfand 01، 08:29

    فداتشم اخه:")

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 29 Esfand 01، 19:24
    خدا نکنه ابنباتم
  • Edi ...
    Edi ... 29 Esfand 01، 11:32

    دل نبند فرزندم🤪...خاطر خواه خیلی دارم😎

     مثلن همین مورچه های رو تختم🐜،هرشب این همه راه گز می کنن میان تا بالای تخت به من سر بزنن و برن😎،حتا یه بار یکیشون بازومو بوس کرد🤪،البته چون دندوناش بیرون دهنش بود یکم درد داشت...🫤ول کن هم نبود...اصن دیوونم شده بود😎🤪😂

    البته منم براشون کم نمیذارم😎،هرشب بیسکوییت و کیک رو تختم می خورم که دس خالی برنگردن خونه شون😅😂

    خلاصه خواستم بگم من متعلق به همه ام😎 نباید خیلی دل بسته من بشی😅(ولی یه کم عب نداره ها🤔🤪)

    عیدتم مبارک بانو جان😊😉

     (حالا همه محترمانه اومدن قربون صدقه رفتن🙃من عین بز کوهی ژست خود خفن بینی برداشتم🫤،دس به ریشم می کشم🤔،هی میگم دل نبند...😐😑رفتارم حقیقتن در حد همون بز کوهیه🐐)

    :)

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 29 Esfand 01، 19:31
    ای خدا از دستت خخخخخخ

    عزیزی خخخخ

    عید ت هم مبارک گوگولی من *-*
    جر خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی