⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️

🥀🌷🌺🏵💐

  Brothers are irreplaceable. I could never trade you for any other person. You are what a best friend can never be. Happy birthday, dear bro.

  در دنیا جایگزینی برای برادرنیست و برادر با ارزش است. من هیچگاه نمی توانم فرد دیگری را جایگزین تو کنم. تو بهترین دوست من هستی. تولدت مبارک،برادر عزیزم.

 ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ Monday, 18 Ordibehesht 1402، 07:56 PM
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • شروین ‌‌‌‌‌‌‌shervin
    شروین ‌‌‌‌‌‌‌shervin 18 Ordibehesht 02، 20:06

    صد سال عمرشون

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 18 Ordibehesht 02، 20:11
    ممنونم
  • THE BOYZ   빵❤ 큐
    THE BOYZ 빵❤ 큐 18 Ordibehesht 02، 20:56

    تولدش مبارکککک ♡

    امروز تولد منم هست هقققق ... :)))) 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 18 Ordibehesht 02، 20:58
    مرسی قشنگم

    اغهذلغ8رف8رف8 چراااا ب من نگفته بودیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    تولدت مبارک :))
  • THE BOYZ   빵❤ 큐
    THE BOYZ 빵❤ 큐 18 Ordibehesht 02، 21:00

    •-• ♡♡♡ 

    نمیدونم،  مهم نبود دیگ 

    مرسیی :") 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 18 Ordibehesht 02، 21:02
    کلتو میکنماااا...
    فدات
    خوبی
  • THE BOYZ   빵❤ 큐
    THE BOYZ 빵❤ 큐 18 Ordibehesht 02، 21:04

    اروممم 😂😂😂

    نشی که 

    اهوم خوبم تو چطوریاییی ؟؟؟ 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 18 Ordibehesht 02، 21:08
    نه خیر:|خخخخ
    عزیزی
    شکرش
    مرسی منم خوبم
    چخبرا
  • Ana   *_*
    Ana *_* 18 Ordibehesht 02، 21:23

    ای خوداااا تولدش مبااااررررککککککک*^*

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 18 Ordibehesht 02، 21:33
    مرسی عزیز دلمم
  • THE BOYZ   빵❤ 큐
    THE BOYZ 빵❤ 큐 18 Ordibehesht 02، 22:02

    خخخخخ 

    ..♡ 

    امتحان دارمممم اونم تاریخ و باید مثل خر بخونم ولی بجاش نشستم هری پاتر نگاه میکنممممم XD  

    تو چی ؟؟؟؟ 

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 18 Ordibehesht 02، 22:05
    فدات

    هق هق تاریخ باورت میشهمن فقط دوازدهم رو برا کنکور خوندم ولی جغرافیا رو اره خوندم خخخ
    منم هیچی در فضای مجازی میگردم هم درس خخخ
  • THE BOYZ   빵❤ 큐
    THE BOYZ 빵❤ 큐 19 Ordibehesht 02، 12:50

    چرا من برعکسممم من تاریخ رو خوندم ولی جغرافیا رو هیچچچ مخصوصا جغرافیای دهم که اصن یادم نمیاد چی بوددد ! 

    فقط منم که هر وقت از درسام خسته شدم به خودم میگم بیخیال فوقش میری شوهر میکنی ؟😂😂😂😂

  •  ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ   ♪
    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 19 Ordibehesht 02، 19:06
    شت خخخ
    وقتی تاریخ میخونم قاطی میکنم ب قول بعضیا خشمگین میشم ک چر اینقدر حاکما و اینا کودن و نفهم بودن خخخخ
    وای من دارم کم کم ب جغرافیا دل میبندم چوون تازه میفمم چرا هوا اینجوریه خخخخ
    واا نمیدونم خدا بخیر بگذرونه خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی