⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️

کتاب آب درمانی (معالجه با آب سرد)

ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪ 1401/11/16، 19:09

نویسنده:ورنرباومن

ناشر:جاودان خرد

معرفی کتاب

نیروی شفابخش آب سرد برای معالجه اعصاب

کتاب حاضر اثری است نوشته ورنر باومن (Werner Baumann)  که هوشنگ زنجانی زاده آن را به فارسی ترجمه کرده و توسط نشر جاودان خرد منتشر شده است .
نیروی شفابخش آب سرد نام کتاب کوچکی بود که تقریبا 150 سال پیش به رشته تحریر درآمده و جذبه گیرای آن نور امیدی را در فرد مریضی روشن کرد. نویسنده کتاب یک کشیش آلمانی به نام کنایپ بود. وی با تصمیم شجاعانه خود نیروی شفابخش آب سرد را برای معالجه مرض خویش بکار گرفت و موفق شد. این موفقیت نه تنها سلامتی پایداری را برای وی به ارمغان آورد، بلکه سرآغاز فصل جدیدی در طب نوین شد. او بود که برای مرتبه اول دریافت که نیروی شفابخش آب سرد در مشوق حرارتی آن نهفته است. به عبارت دیگر، آب سرد هم تولید حرارت می کند، هرچند این جمله در ابتدا عجیب به نظر می رسد.  لازم به ذکر است که کنایپ درمان مدرن امروزی برای معالجه را در اختیار نداشت و آنچه این کتاب شرح داده است، همان وسایل ابتدایی هستن که کنایپ آنها را برای معالجه بیماران خود بکار می گرفت. کنایپ بعدها روش معالجات خود را کاملتر کرده و روش استفاده از آب گرم را نیز بکار گرفت.
این اثر با توجه به موضوع خاص و مهمی که در بردارد، توانسته تا امروز چندین بار تجدید چاپ شود .
در این کتاب با نیروی شفابخش آب آشنا شده و نکاتی بسیار مهم و کاربردی درخصوص این مایع حیاتی را فراگرفته و می توانید با بکاربردن این نکات و استفاده از تجربیات افرادی که توانستند با نیروی شفابخش آب بیماری های خود را معالجه کنند ، سلامتی را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید.

 

+کتاب خفن و عالیه بهتون پیشنهاد میدم ک حتما در اسرع وقت بخونین منم انشالله میخونم

راستی تو قسمت قفسه اسرار من کلی دریگه از این کتابای قشنگ گذاشتم اگه دوست داشتین استفادشو بکنین heart

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Biography

خدایا شکرت :)