⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️
آخرین مطالب
  • 16 Mordad 03 ، 09:55 جوجو و ....
  • 01 Mordad 03 ، 09:33 Didi
  • 08 Tir 03 ، 19:01 1...
  • 13 Khordad 03 ، 20:40 فرشتۀ زیبایِِ من
  • 31 Ordibehesht 03 ، 17:37 نیمه وجود
  • 28 Ordibehesht 03 ، 10:54 ۱۶ تیپ شخصیتی در تست MBTI
  • 28 Ordibehesht 03 ، 10:31 جوجه
  • 25 Ordibehesht 03 ، 19:29 Happy birthday to me
  • 11 Ordibehesht 03 ، 17:42 روز معلم
  • پربیننده ترین مطالب
    محبوب ترین مطالب
  • 25 Farvardin 02 ... ::))
  • 14 Esfand 01 آموخت
  • 04 Farvardin 02 پروردگارا
  • 01 Mordad 02 عام
  • 28 Bahman 01 مبعث
  • 04 Farvardin 02 مثل
  • 14 Esfand 01 قدرت تخریب
  • مطالب پربحث‌تر
  • 06 Farvardin 02 ؟؟>؟>؟!!
  • 26 Bahman 01 الان+موقت
  • 15 Farvardin 02 ی چالش دیگه
  • 25 Farvardin 02 ... ::))
  • 25 Ordibehesht 02 Happy birthday to me!
  • 13 Farvardin 02 ی چالش👌
  • 05 Ordibehesht 02 من...


  • ⭐💫کافه دل⭐💫

    خدایا شکرت :)

    آخرین نظرات
    • 17 Mordad 03، 09:18 - mr. mister نات
    نویسندگان


    ⭐💫کافه دل⭐💫

    ♥️پرسه های بی هدف❤️


    Tuesday, 5 Ordibehesht 1402، 11:01 PM

    حس میکنم ب ته خط رسیدم ...

     

    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪

    نظرات  (۲۰)

    چی شده است تو را؟

    پاسخ:
    نمیدونم چرا ک برا من گفتنی نیست

    بخواب فردا حتما روز بهتریست

    پاسخ:
    واسه من هیچی بهتر نیست
    میدونی از خدا خاستم ک امشب نشون بده همه چیرو
    نشون هم داد ولی من نمیتونم

    میدونی حق اظهار نظر ندارم وقتی چیزی رو نمیدونم اما میدونی هرجا که سایه زیاده حتما یه منبع نور بزرگ هست کافیه موانع رو دور بزنی تا به نور برسی. اگرم که چیزی که درست نمیشه بدون حتما حکمتی توشه

    پاسخ:
    ن این چ حرفیه
    لابد من حق ندارم حرفمو بزنم تا بقیه و اونا اذیت نشن لال شم بهتره
    صد رحمت ب کرمش

    هی اینجوری نگو. هیچ وقت هم شخصیت اصلی خودتو پنهان نکن که همچی بدتر میشه. باید یکم بهشون فرصت بدی تا باهات کنار بیان همین!

    پاسخ:
    گفتم ک ب هرزه بودن خطابم میکنن گفتم ک از من رو گردودون شدن گفتم ک عین سگ با من رفتار میکنن

    بین تغییر عقاید آدما سخته باید یکم دیگه فرصت بدی بهشون امیدوارم که درست بشه...

    تو انسان فوق العاده ای هستی هر کی هر حرفی زده بهت باید پسش بگیره و مطمئن باش میگیره

    پاسخ:
    من نمیتونم هیچوقت نمیتونم سابق شم
    خداییش چند روز دیگه تولدمه خیر سرم 21 ساله میشم دیگه تحمل ندارم 21 سالیگیمو مث 20 سالیم بگذرونم
    تاکی هرزه بودن خطاب شدن تا کی نحس بودن تا کی گریه
    06 Ordibehesht 02 ، 00:13 علی باقری کاکشی

    فکر کنم وبلاگ اشتباه آمدم 

    این همان وبلاگ روانشناس نبود که دنبال رفع مشکلات خودکشی بیمارش بود ؟؟

    حرف مردم باد هواست این صد بار ، باورت میشه بارها من ضد انقلاب ، دشمن رهبری ،.... خطاب کردند ؟؟

    چه شده که بمب انرژی ما خنثی شد است ؟؟

    پاسخ:
    شاید
    ن روانشناس نیستم
    این فرق میکنه شما این مدلی خطاب شدین من ب هرزه بودن هرزه بودن چیزی ک حرف دلمو گفتم
    06 Ordibehesht 02 ، 00:25 علی باقری کاکشی

    توضیحات نداره ؟؟

    حرف مردم ول کن بزار هرچی دلشون میخواد بگن 

    پاسخ:
    دارم سعیمو میکنم ولی روحم درد میکنه

    کدوم کسخلی بهت اینو گفته؟ 

    اسمشو بگو جنازشو تحویل بگیر

    به منم زیاد گفتن هرزه 

    چه خانوادم 

    چه اونایی که استفاده هاشونو کردن و ولم کردن

    ولی گفتم آره من هرزم 

    ولی تف به اون غیرت و شرفی که شما دارید 

    کی اینو بهت گفته؟

    رفته رو اعصابم 

    باید دعوا کنم باهاش

    پاسخ:
    کسخلا ک زیادن ....
    :")
    حالم خوب نیست با قرص قلب و زهر مار خودمو اروم میکنم بدنم سمی شده حتی اونو هم جواب نمیده
    اخی:))

    ولی من حس میکنم رو قالبت کراش زدم🤦🏻‍♀️😂

    پاسخ:
    لولو بخورتت خخخخ
    قابلتو نداره عزیزم *-*

    وای خودا لولو داره میاد 😐😂😂😂

    پاسخ:
    لولو هم شدم جر خخخخخخ
    هاهاها اومدم اولم مماختو میخورم خخخخخ
    06 Ordibehesht 02 ، 14:25 ستاره برزنونی

    خوبه دیگه ....

     

    ته هر خطی ... یه راه جدید برای شروع کردن هست

     

    کمی استراحت کن و پر قدرت ادامه بده

    پاسخ:
    :)

    هعیی خداکنه .ولی امروز حالم بد بود خیلی...

    چشم

    اخههه😂

    به مماخ خوش فرم من نزدیک نشیاااا🔪😂😂

    پاسخ:
    شت خخخخخ
    عع پس کجاتو این لولو ئه بخوره خخخخخخخ

    اصن لولو کارو زندگی نداره؟ چرا میخواد منو بخوره؟ ایششش😂😂

    پاسخ:
    نمیدونم گیر داده ب تو خخخخ

    شاعر میگه:

    بای بای ما رفتیم😂😂

    پاسخ:
    این نمیزاره بری میگیرتت گازت میگیر ه مخصوصا مماخ خیلی دوس داره خخخخخخخ

    نمیشنوم صداتو بلندتر بگو خخخخ

    پاسخ:
    میخاد بخورتت خخخخخخخخ

    بلند تررررر خخخخخخ

    پاسخ:
    پاره شد  گلوم خخخخخخ

    ذیگه در گستره دید من حضور نداری خخخخخ

    پاسخ:
    چرا :( خخخخخخ

    چون دیر عمل کردین و من در رفتم خخخخخخخ

    پاسخ:
    ولشعزیزم
    حالم بد شد

    چیشد یهو؟ 🥺

    پاسخ:
    حالم بده بییخیالم

    باشه مراقب خودت باش :)

    پاسخ:
    هعی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی