⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️
آخرین مطالب
  • 16 Mordad 03 ، 09:55 جوجو و ....
  • 01 Mordad 03 ، 09:33 Didi
  • 08 Tir 03 ، 19:01 1...
  • 13 Khordad 03 ، 20:40 فرشتۀ زیبایِِ من
  • 31 Ordibehesht 03 ، 17:37 نیمه وجود
  • 28 Ordibehesht 03 ، 10:54 ۱۶ تیپ شخصیتی در تست MBTI
  • 28 Ordibehesht 03 ، 10:31 جوجه
  • 25 Ordibehesht 03 ، 19:29 Happy birthday to me
  • 11 Ordibehesht 03 ، 17:42 روز معلم
  • پربیننده ترین مطالب
    محبوب ترین مطالب
  • 25 Farvardin 02 ... ::))
  • 14 Esfand 01 آموخت
  • 04 Farvardin 02 پروردگارا
  • 01 Mordad 02 عام
  • 28 Bahman 01 مبعث
  • 04 Farvardin 02 مثل
  • 14 Esfand 01 قدرت تخریب
  • مطالب پربحث‌تر
  • 06 Farvardin 02 ؟؟>؟>؟!!
  • 26 Bahman 01 الان+موقت
  • 15 Farvardin 02 ی چالش دیگه
  • 25 Farvardin 02 ... ::))
  • 25 Ordibehesht 02 Happy birthday to me!
  • 13 Farvardin 02 ی چالش👌
  • 05 Ordibehesht 02 من...


  • ⭐💫کافه دل⭐💫

    خدایا شکرت :)

    آخرین نظرات
    • 17 Mordad 03، 09:18 - mr. mister نات
    نویسندگان


    ⭐💫کافه دل⭐💫

    ♥️پرسه های بی هدف❤️


    Monday, 28 Farvardin 1402، 11:50 PM

    1

    ۵۰ ثانیه بعد از شروع درس خوندن …

     

    +این چقدر منههههههه

     

    2

    استفاده از دستمال توالت تو ایران اینجوریه که

    اول خودتو خشک میکنی

    بعد باید یه بار دیگه آب بکشی

    دستمالایی که بهت چسبیدن برن :/

     

     

    3

     

    یکی ﺍﺯ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﻧﺎﺳﺎﻟﻤﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ :

    ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺷﻬﺮﺑﺎﺯﯼ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﭘﯿﭻ ﻭ ﻣﻬﺮﻩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﺒﺮﻡ

    ﻫﺮ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﯿﺸﯿﻢ

    ﺑﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﻢ که ﺍﺻﻮﻻ ﺁﺩﻡ ترسوییه

    ﻣﯿﮕﻢ : ﯾﺎ ﺧﺪﺍ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﺯ ﺷﺪ ؟

    اونم که مثل سگ میترسه

     

    4

    حشره کش خالی کردم تو اتاقم
    من سر درد گرفتم دارم می میرم
    پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه!

     

    5

    ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ گفتم ﺍﻧﺸﺎ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ.

    “ﺍﮔﺮ ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺑﻮﺩﯾﺪ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﺪ؟”

    ﻫﻤﻪ ﺗﻨﺪ ﻭ ﺗﻨﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﺑﻪ ﻧﻮﺷﺘﻦ، ﺑﻪ ﺟﺰ ﯾﮑﻨﻔﺮ ﮐﻪ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺭﻭ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ.

    ازش پرسیدم:ﭼﺮﺍ ﺗﻮ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯽ ﻧﻮﯾﺴﯽ؟

    گفت:ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺗﺎ ﻣﻨشی بیاد تایپ کنه

    ینی قوه تخیلش هلاکم کرد!!!!

     

    6

     

    پدربه دختر:پاشو دخترم یه لیوان آب واسه بابا بیار

    دختر:ول کن بابا دارم تلویزیون میبینم. حال ندارم

    دختر کوچیکتر:بابا ولش کن این خیلی بی تربیته پاشو برو خودت بخور

    برای منم بیار

     

    7

     

    تو جاده تصادف شده بود…
    همه ی جمع شده بودن
    منم واسه اينكه صحنه رو از نزديك ببينم
    از اون ور داد زدم
    گفتم: بريد كنار من پدرشم!!
    وقتي رسيدم ديدم اوني كه تو خيابان افتاده يه الاغه!!
    هيچي ديگه اون وسط مسطا چندتا خانم و آقا از شدت پاره گي به دليل خنده به درجه رفيع شهادت نائل شدن……
    بعله….

     

     

    +خاستم تا 10 بزارم ولی دیدم بی مزه میشه

    خب شبتون شیک و پر ارامش mail

    اینارو هم گذاشتم تا با حال خوبتونو  خنده ی بر لباتون حال منم خوب شه heartmail

    دوستون دارم شبتون شیککheart

    التماس دعاheart

     

    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪

    نظرات  (۶)

    29 Farvardin 02 ، 00:22 violet snicket

    واییییییییییی خیلی خوب بود مرسی

    محتاج دعاییم

    پاسخ:
    خاهش عزیزممممممممم
    فداتم حتماا
    29 Farvardin 02 ، 03:52 پروانه 🕊🕊

    در اوج خستگی خوندم، کلی حندیدم.

    خدا خیرت بده @_@

    پاسخ:
    خیلی خوشحال شدم ک *-*
    فدات پروانه جون ^-^
    29 Farvardin 02 ، 07:37 ماه زده

    حاجی خیلی خوب بود....

    مخصوصا اون شمالیه...🙂🙂😂😂

    پاسخ:
    فداتم...
    قوربونت 😂😂

    درس خوندن خواب اورره:)) 

    پاسخ:
    اخ اخ اره خیلیی
    29 Farvardin 02 ، 11:27 ستاره برزنونی

    ممنونم ازت ، خندیدم کلی 🤣

    پاسخ:
    خاهش مهربونم منم خوشحال شدم از حالت *-*
    29 Farvardin 02 ، 14:58 هیچکس ...

    اولی فقط اولی اصلا داروی خواب اور هستش

     

    پاسخ:
    وای ارههه
    این بده این خیلی بدهههههه خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی