⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️
آخرین مطالب
  • 16 Mordad 03 ، 09:55 جوجو و ....
  • 01 Mordad 03 ، 09:33 Didi
  • 08 Tir 03 ، 19:01 1...
  • 13 Khordad 03 ، 20:40 فرشتۀ زیبایِِ من
  • 31 Ordibehesht 03 ، 17:37 نیمه وجود
  • 28 Ordibehesht 03 ، 10:54 ۱۶ تیپ شخصیتی در تست MBTI
  • 28 Ordibehesht 03 ، 10:31 جوجه
  • 25 Ordibehesht 03 ، 19:29 Happy birthday to me
  • 11 Ordibehesht 03 ، 17:42 روز معلم
  • پربیننده ترین مطالب
    محبوب ترین مطالب
  • 25 Farvardin 02 ... ::))
  • 14 Esfand 01 آموخت
  • 04 Farvardin 02 پروردگارا
  • 01 Mordad 02 عام
  • 28 Bahman 01 مبعث
  • 04 Farvardin 02 مثل
  • 14 Esfand 01 قدرت تخریب
  • مطالب پربحث‌تر
  • 06 Farvardin 02 ؟؟>؟>؟!!
  • 26 Bahman 01 الان+موقت
  • 15 Farvardin 02 ی چالش دیگه
  • 25 Farvardin 02 ... ::))
  • 25 Ordibehesht 02 Happy birthday to me!
  • 13 Farvardin 02 ی چالش👌
  • 05 Ordibehesht 02 من...


  • ⭐💫کافه دل⭐💫

    خدایا شکرت :)

    آخرین نظرات
    • 17 Mordad 03، 09:18 - mr. mister نات
    نویسندگان


    ⭐💫کافه دل⭐💫

    ♥️پرسه های بی هدف❤️


    Sunday, 6 Farvardin 1402، 09:27 PM

    میشه حرف بزنیم حتی ناشناس

    پلییز؟

     

    +ممنون میشم باز فاتحه ئه رو بخونین و ی صلوات هم بگیم heart

    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪

    نظرات  (۳۴)

    06 Farvardin 02 ، 21:39 ملوچک ..

    چی چی شده

    پاسخ:
    :)
    بحرفیم ؟

    سلام فهیمه...

    چرا غم نشسته روی خونه‌ات؟:((

    پاسخ:
    سلام ای ناشناس گوگولی من ....

    دلم خونه :))
    ولش :)
    خوبی ای ناشناس عزیز؟
    06 Farvardin 02 ، 21:46 ملوچک ..

    خب بگو ببینم چی چی شدی دختر

    پاسخ:
    هیچی فقط از جاهای دیگه بحرفیم

    به آغوش نیاز داری...؟ )':

    پاسخ:
    هعیی اره :)

    حس میکنم اگه بفهمی کی ام ، پشیمون میشی از کلمه گوگولی خخخخخ

     

    مطمئنی نمیخوای راجبش حرف بزنی؟:(

    نمیخوام اذیتت کنم...فقط بدون من همین دور و ورام(:

     

    میدونی داشتم برای یکی خاطره تعریف میکردم...بعد انگاری برگشتم توی اون خاطره و ناخوداگاه صورتم خیس شد و غم گرفتتم...وگرنه تا قبلش خوب بودم...هعییی

    پاسخ:
    باشه بعدا میگی میفهمم گوگولی گشنگم *-*


    نمیدونم شاید اگ فهیمدم کی هستی بعدا میام میگم:)
    البته الان بروز ندی کی هستی اخر شب بگو خخخخ
    ن عزیزم این چ حرفیه ...اوخی


    هعی تر :(
    06 Farvardin 02 ، 21:52 ملوچک ..

    خبببببببب از کجا بگم واست 😁

    از مزاحمت ها و خاطرات بگم یا از سفر ها و چالش هاش

    یا از سیاست میخوای حرف بزنیم

    پاسخ:
    از هر جایی خخخخ
    ارهههه خاطرا ت و چالش و اینا
    نه اینو خخخ

    نمیگم بمونی تو خماری (خنده خبیث) خخخخ

     

    چرا هیچی برا تعریف کردن ندارم من:(((

    میشه غیبت خواهرمو بکنم ی ذره خالی شم؟خخخخ حس تباه بودن دارم-__-

    پاسخ:
    عع دلت میاد خخخخخ

    هعی منمم
    راحت باش خخخخخ..چرا ؟خخخ
    06 Farvardin 02 ، 22:03 ملوچک ..

    خب بزا یه خاطره تعریف کنم از دوران راهنمایی

    سه تا دختر دبیرستانی بودن که ماها روشون کراش زده بودیم و هر روز میرفتیم دنبال بازی بعد مدرسه 😁

    حالا یه روز اینا توی یه کوچه خالی من رو گرفتن سه تایی من رو مث سگ زدن و دوستام فرار کردن

    اون موقع بود که دیگه دنبال بازی نکردیم😁

    پاسخ:
    بگید *-*
    وا .-.
    واقعا ردن خخخخ
    من راهنمایی بودم جرئت نداشتم دست ب پسرا بزنم چ زدن خخخخخ
    وای خخخخ

    الان بدجور رگ خباثتم زده بالا و اره دلم میاد خخخخ:")))

     

    شده حس کنی بی دلیل خیلی داری در حق یکی بدی میکنی...؟ میدونی...از وقتی خواهرم به دنیا اومد انگاری با تمام دنیا قهر کردم... بعضی وقتا انقدر نامردانه باهاش رفتار میکنم باورم نمیشه همچین آدم مزخرفی هم میتونم باشم...

    فکر کنم فقط بهش حسودی میکنم

    اون اومد و دنیامو ازم گرفت ولی حتی قدرشو نمیدونه...این خیلی رو مخمه

    پاسخ:
    گنا دارم خو:(
    خخخخ

    هعی چقدر مثل منی :)
    اره میفهممت خیلی بده
    ولی بچه دومی  ک منم هم حس تو رو دارم

    من بچه وسطی ام... 

    میدونی فکر کنم چون تفاوت سنیمون زیاده نتونستم هیچوقت قبول کنم...

    پاسخ:
    اخی

    هعی اره خیلی
    ولی از من ی سال فرقه بینمون
    ولی باز هم فکر میکنم بخاطر شغله
    06 Farvardin 02 ، 22:21 گلی 🍀🍓

    آیییی

    نبینم غمتو بچه

    پاسخ:
    اآخودا گلیم
    فدات عزیزمم
    06 Farvardin 02 ، 22:21 گلی 🍀🍓

    آیییی

    نبینم غمتو بچه

    پاسخ:
    ججون ب نت .-.
    عزیزی گلم
    خبی؟
    06 Farvardin 02 ، 22:29 گلی 🍀🍓

    خوبم

    سرماخوردم بهترم

    تو خوبی؟

    پاسخ:
    شکرش
    منم در شرفشم
    شکر بهتری
    مرسی عریزم فقط در شرف سرما خوردیگ

    :(((

    پاسخ:
    چرا ناراحتی:(

    به خاطر اینکه هیچی خوب نیست... هر جای این زندگی را نگاه میکنم بازم لبخند پیدا نمیکنم..

    پاسخ:
    من خوبم ناشناس عزیزم *-*

    میدونی من کلا بلد نیستم حال کسی را خوب کنم... اومدم کمکت کنم حواست پرت شه ولی انگاری وقتی حرف میزنم بیشتر غمم میگیره...

    ببخش(:

    پاسخ:
    الهی ...ن تو منو ببخش ک حالتو بد کردم
    06 Farvardin 02 ، 22:47 گلی 🍀🍓

    چی حالتو خوب میکنه؟

    پاسخ:
    حال خوب بقیه و اون
    06 Farvardin 02 ، 22:50 گلی 🍀🍓

    آخ امان از وقتی که حال خوبت به حال اون گره بخوره

    پاسخ:
    هعیی امان

    نگران نباش...من همیشه حالم بده...((:

    مراقب خودت باش♡(:

    پاسخ:
    میشه بیا ی خ

    ما اون پشت مشتا نمیاییم خخخخ

    پاسخ:
    بیا نتلس *-*
    06 Farvardin 02 ، 23:20 آلا (alileh)

    سلام عزیزدلم 

    خوبی؟

    پاسخ:
    سلام الاییم
    عیدتم مبارک
    مرسی ت خبی
    07 Farvardin 02 ، 00:02 Narges Khoshbakht

    وای چه سیاه شد اینجا 

    چی شده عزیزدل؟🙃

    اگه نمیتونی بیام خصوصیت ؟

    پاسخ:
    ^-^
    فدات نرگسی من
    خوشومدی لاوو
    07 Farvardin 02 ، 06:21 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..

    منی که دیر رسیدم:(

    پاسخ:
    اشکالی نداره:)
    07 Farvardin 02 ، 11:57 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

    سلام عزیزم خوبی ؟ 

    چیشده ؟): 

    شرمنده دیر رسیدم 

    پاسخ:
    سلام نایون جونم مرسی ت خبی؟
    بوس
    دمنت شرمنده عزیزم
    07 Farvardin 02 ، 12:08 ستاره برزنونی

    از دست شما ها ، باز من نبودم چقدر حرف زدین 😂

    امیدوارم حال دلتون همیشه خوب باشه عزیزای من

    پاسخ:
    حیحی خخخخ
    ممنون خانوم^-^
    07 Farvardin 02 ، 19:30 Narges Khoshbakht

    خواهرجان سفید میکنی اینجارو غمای عالم به دلم ریخت چشام مور مور میشه🥺💔

    پاسخ:
    چشم عزیزم ببخشید
    07 Farvardin 02 ، 19:44 Narges Khoshbakht

    آخیییش😍😍😍😍

    پاسخ:
    فدات عزیزم
    07 Farvardin 02 ، 20:03 پسر آبی

    سلام باجی

    چی شده؟ چرا پروفایل سیاه گذاشتی؟ 

    پاسخ:
    سلام عیدت مبارک
    باجی یعنی چی؟.-.

    هیچی زیاده
    خوبی؟
    07 Farvardin 02 ، 20:56 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

    شکر ، خوبم قربونت 💫

    پاسخ:
    شکرش عزیزم
    07 Farvardin 02 ، 21:41 پسر آبی

    باجی یعنی آبجی

    اگه کمکی از دست ما آدمای مجازی بر میاد بگو... 

    اگه خیلی حس غم داری و بیشتر از 15 روز طول کشیده حتما برو دکتر

    پاسخ:
    اها مرسی

    چی بگم بخدا نمیدونم
    پسر دایی  و خاله دوستا م مرده دوست عمومم هم مرده و از ی طرف حال خودم داغونه

    به دوستت تسلیت عرض میکنم

    چرا خودت حالت بده؟

    نریز تو خودت

    پاسخ:
    ممنونم
    بخاطر همه چیم
    :)
    07 Farvardin 02 ، 22:37 پسر آبی

    این تازه اول زندگیه، آدم کم کم سرد و گرم زندگی رو توی دهه سوم زندگی میچشه... من سال 96 و 97 همین حس الان تو رو دلشتم چون چند تا از نزدیکانم فوت کرده بود... خیلی زود یاد خواهی گرفت که افرادی که میمیرن به همین سادگی فراموش نیز خواهند شد... 

    پاسخ:
    اره میدونم ...ولی خودمو میخام
    09 Farvardin 02 ، 21:49 آلا (alileh)

    قربونت گلم منم خوبم

    چخبرا؟

    پاسخ:
    فداتم خدانکنه شکرش
    عیدتم مبارک
    سلامتیت ت چخبر؟
    09 Farvardin 02 ، 23:05 آلا (alileh)

    ممنونم گلم فدات

    سلامتی

    پاسخ:
    خدانکنه خاهش عزیزم
    فدات شکرش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی