⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️
آخرین مطالب
  • 16 Mordad 03 ، 09:55 جوجو و ....
  • 01 Mordad 03 ، 09:33 Didi
  • 08 Tir 03 ، 19:01 1...
  • 13 Khordad 03 ، 20:40 فرشتۀ زیبایِِ من
  • 31 Ordibehesht 03 ، 17:37 نیمه وجود
  • 28 Ordibehesht 03 ، 10:54 ۱۶ تیپ شخصیتی در تست MBTI
  • 28 Ordibehesht 03 ، 10:31 جوجه
  • 25 Ordibehesht 03 ، 19:29 Happy birthday to me
  • 11 Ordibehesht 03 ، 17:42 روز معلم
  • پربیننده ترین مطالب
    محبوب ترین مطالب
  • 25 Farvardin 02 ... ::))
  • 14 Esfand 01 آموخت
  • 04 Farvardin 02 پروردگارا
  • 01 Mordad 02 عام
  • 28 Bahman 01 مبعث
  • 04 Farvardin 02 مثل
  • 14 Esfand 01 قدرت تخریب
  • مطالب پربحث‌تر
  • 06 Farvardin 02 ؟؟>؟>؟!!
  • 26 Bahman 01 الان+موقت
  • 15 Farvardin 02 ی چالش دیگه
  • 25 Farvardin 02 ... ::))
  • 25 Ordibehesht 02 Happy birthday to me!
  • 13 Farvardin 02 ی چالش👌
  • 05 Ordibehesht 02 من...


  • ⭐💫کافه دل⭐💫

    خدایا شکرت :)

    آخرین نظرات
    • 17 Mordad 03، 09:18 - mr. mister نات
    نویسندگان


    ⭐💫کافه دل⭐💫

    ♥️پرسه های بی هدف❤️


    Saturday, 22 Bahman 1401، 05:58 PM

     

     

    ꜰᴀʜɪᴍᴇʜ ♪

    نظرات  (۱۵)

    22 Bahman 01 ، 18:02 ماه زده

    ۲۲ بهمن مبارک🍕👑

    پاسخ:
    یح مبارکمون 🍕👑

    سلام عزیزمم
    22 Bahman 01 ، 18:08 ناشناس

    چرا فقط می گید 44 سال افتخار؟ چرا نمی گید 44 سال دروغ به 80 ميليون نفر؟

    چرا از كشتن اين همه نسل جوون و 80 نمی گید؟ چرا از اقتصاد لجن مملكتمون نمی گید؟

    تو دختری تو خودت هم دلی..تو آزادی؟ تو خوشحالی؟ بهت دختر بودنت احترام می زارن؟ نه 

    سانديس خور بدبخت

    پاسخ:
    به ی ادم فاز دیگه هم اومد تو وبم بالاخره ...خوشومدی گل
    اره قبول دارم خودمم ک وضعیت اقتصادی و مملکتمون بر باده من پنهونش نمیکنم چون ی چیزیه ک آشکاره و حتی خودمم از این وضعیت آزار میبینم
    کشتن نسل جون و 80 هم رو منظورتون رو متوجه نمیشم !... اره خودمم هشتادیم و افتخار هم میکنم ولی خب اینقدر زجر و زخم زبون و .. میبینم ک حد نداره ولی مگه من به حرف مردم و بقیه زندگی میکنم نه برا دل خودم ..حرفای بقیه و رفتارای بقیه هم دیگه مهم نیست چون زندگی منه ..
    ب قول پوریا مظفریان ...درسته دهه هشتادیا تنبل و اینان ولی با منطقن ..منم دارم با منطق خودم پیش میرم نه زخم و بد رفتارا و توهین بقیه ..چون اینقدری دلم پاکه ک ی روزی نتیجشو میبینن
    اره دخترم و افتخار هم میکنم ...اره آزادم خیلییی ...اره میزارن اونم چ ججوری
    جوون اره ساندیس خوشمزس شما هم بفرما ساندیس
    22 Bahman 01 ، 18:31 ماه زده

    سلام گلم

    خوبی؟

    پاسخ:
    فدات
    اره اگ ناشناس زر زیاد نزنه اره
    ت خوبی
    22 Bahman 01 ، 18:36 ناشناس

    اگه این چیزا حالیت بود که دور سر علی جونت نمی گشتی پلشت😂خدا آخر عاقبت شما کصمشنگای ساندیس خورو بخیر کنه..می فهمی و یه مشت کصشر پست می کنی؟ می خوای ایرانت با نسل کشی جاودان بمونه؟ مگه نفهمیدی علی جونت گفته باید به مردم زور کرد تا حکومت پابرجا بمونه؟ گناه اون مادری که بچش زیر خروار خروار خاکه چیه؟ گناه اون دختری که یه سانت شالشو داده عقب چیه؟ دهنت سرویس که انقد خری..کی از منطق حرف میزنه😂 کیرم تو خودت و منطقت..ایول به دختر بودنت بنازم ولی یادت نره تو آزاد نیستی!!! نوش جونت من عین شماها جنده نیستم😂

    پاسخ:
    من با ادمای نحس این دنیا کاری ندارم ..میگردم  هزار دور هم میگردم دروش ب تو هم ربطی نداره ...الهی آمین مخصوصا شما ...میدونم کدوم خری هستی همین آنفالو کن
    نه نمیخام همینجوری بمونه ...اره میدونم ..بعدش هم مگه دست منه که اوضاع اقتصادی رو درست کنم مگه دست منه ک بچه اون مادر رو از خروار خاک بیرون بیارم مگه دست منه ک شالشو عقب برده ...اینا هیچکدوم دست من نیست زجر هم میبینم الان کلی اتفاق و زخم زبون پشتمه ولی تغییرش دست من نیست چ بخام چ نخام
    اره من خرم پس تو الاغ ئی ...من نگفتم دارم از منطق ئم حرف میزنم خصوصیات دهه هشتادی رو گفتم نه از خودم ...لازم نکرده اون کی**تو برا خودت نگه دار لازمت میشه ...قوربانت اره آزاد نیستم ولی آرزو میکنم ی روزی ی دختری بشم و همه که خودشون برا خودشون باشن آزاد ...لابد هستی
    میدونم کی هستی خیلی تابلوییی
    بیا خ یا همون خصوصی البته شناس بیا میدونم کی هستی
    22 Bahman 01 ، 18:44 ناشناس

    کشتن نسل جوون و 80 و متوجه نمیشی؟ چون انقد با ساندیس کردنت که چش و گوشت بستس😂

    امثال مهسا و نیکا و حمیدرضا و حدیث و سارینا و کیان و یلدا و .. بازم بگم؟؟ علت مرگم بگم؟ کصت خله نه؟ برای تو دهه هشتاد متاسفام

    پاسخ:
    عزیزز من من نگفتم متوجه نمیشم خودمم میدونم چی هست و چی میگذره چون خودمم دهه هشتادیم
    علت مرگشون رو میدونم ولی باز هم میگم من کاره های نیستم تو تغییرش ....مواظب حرفت باش مستر
    22 Bahman 01 ، 18:45 سجاد ...

    این جناب ناشناس هم از خوشمزه های روزگاره . از منطق حرف میزنه اما جز فحاشی کار دیگری بلد نیست ! از نوشتن رکیک ترین حرفها ابا نداره اما دم از آزادی میزنه !!!

    واقعا توقعی جز این هم ازت نبود !

    بارکلا 👏👏👏

    پاسخ:
    هعی چی بگم اقا سجاد
    من یا اون خخخخخ
    22 Bahman 01 ، 18:52 ناشناس

    عمو سجاد #

    وجود تو زندگیم و خوشمزه کرده جیگر

    آره من بی ادب ولی توعه با ادب کاش یه جو مغز تو کلت بود

    آزادی تو حجاب و توهین به مقدسات خلاصه نمیشه آقا سجاد .. منم خدامو قبول دارم منم پیامبر می شناسم ولی آزادی که یه ملت می خوان زور گیری تعطیل ، اقتصاد درست 

    مردم نون ندارن بخورن و جیب حاج آقاهامون پره چرا؟ چون میرن کانادا با فک و فامیل بخورن

    کاش یکم با انصاف بودی مرد مومن

    پاسخ:
    داداش گل گلاب ئم میدونم چی میگی دقیقا داری حرفای بابای منو میزنی
    بابامم مثل تو حرف میزنه و میدونمت ولی بخدا خدا و اینا کاره ای نیستن این ادما هستن ک دارن از ریشه همو میزنن
    خیلیا هستن ک پیشونیشون پینه بستن از بس نماز میخونن اونم الکی فقط مهرشونو داغ میکنن و ب پیشونیشون میزنن تا مردم ببینن ک این یارو چقدر مومن و ایناست ولی از هر نحسی ک گرفته رو دارن
    اره مثلا هم نی تو مدرسه ها ...بابام معلمه پرورشیه ولی مدیر و مسمئولین اداره اونو تغییر دادن ب ی مدرسه دیگه و ی شیخ بی خاصیت رو اوردن
    دقیقا مثل نوبخت ..ک ما داریم تو ندارس ایران جون میکنیم ک ب زور قبول شیم ولی اون بچه هاشو میبره خارج درس بخونن

    قبولت دارم
    22 Bahman 01 ، 18:57 ناشناس

    بغض می کنم چون ماها حرف همو نمی فهمیم ولی من از خدای خودم می خوام حال و هوای الان ایرانمو خوب کنه ، من جونمم میدم برای کشورم ولی نه برای رهبرم ، فرق من تو خیلیه..تابلوئه کیم؟ چه خوب ، ازت بدم اومد چون به هیجات نیست .. آره من خر من الاغ ولی توعه انسان کاش حالیت بود خیلی چیزا

    تو و امثال بسیجیت بکیرم ستون 😄

    ارزش بحث نداری ولی با شناس میام خ

    پاسخ:
    هعیی متاسفم ..نمیدونم چجوری منظورمو حرفمو بگم

    منتظرم
    22 Bahman 01 ، 19:01 ماه زده

    ناشناس رو ولش کن آجی 

    چرت و پرت می گه😂😂😂

    پاسخ:
    هعیی "))

    خوبی

    اغا اینم چیزی نمیگه که همه جبهه گرفتین نظر خودشو میگه لطفا بی احترامی نکنین

    پاسخ:
    فدات کریم جان ممنون

    22 Bahman 01 ، 21:46 پسر آبی

    خدایا جواااااب. آره ساندیس خوشمزست بفرما ساندیس!!! 😂

    تازه ساندیس انبه یا هلو و سیب خیلی خوشمزس.. آناناسو نگوووو

    پاسخ:
    فدات داداشم
    اره خیلی خخخخخخخ
    آخ اخ خیلی

    قوربونت گل
    22 Bahman 01 ، 21:56 تارا دخمل

    سلام میشه وبی رو که باهاش اومدم فالو کنی 

    پاسخ:
    سلام تارا فک کنم فالوت دارم گل ت نداری
    22 Bahman 01 ، 21:58 تارا دخمل

    💋❤❤❤❤❤

    پاسخ:
    فدات گل دختر
    23 Bahman 01 ، 00:29 ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

    کاش با هم دیگه خوب باشیم...

    ما فقط هم و داریم ...

    باید ب خودمون رحم کنیم ..

     

     هم وطنا... کشورمون اوضاعش خوب نیست ولی واسمون عزیزه .خیلی چیزا دست ما نیست .خیلی چیزا ام دست ما مردمه 

    حداقل باهم خوب باشیم ..رفتارمون ..برخوردمون دست خودمونه

    پاسخ:
    زبونم مو دراورد ک همین حرفاتو گفتم 
    فدات ممنون
    23 Bahman 01 ، 14:37 Narges Khoshbakht

     

    سلام چطوری خوبی ؟ دیشب شارژم رفت نشد کامنتتو جواب بدم 😁😁

     

    پاسخ:
    خوبم گلم ت خوبی؟خخخ فدا سرت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی