⭐💫کافه دل⭐💫

♥️پرسه های بی هدف❤️

سلامممم^^

6 Dey 02
پاسخ
سلام عزیزمم 
7 Dey 02

اقا قرار نیست عنوان من رو کپی کنی هااا 😂

6 Dey 02
پاسخ
میزنمتاا :|خخخ
7 Dey 02

سلام 

6 Dey 02
پاسخ
سلامم
7 Dey 02

سلام آجیم

خوبی؟ 

سلامتی

چه خبر

کم پیدا

6 Dey 02
پاسخ
سلام صباییم 
شکرش بد نیستم خوبم تو خوبی؟
سلامتیت عزیزم تو چخبر
...
7 Dey 02

سلام سلاام:))))

6 Dey 02
پاسخ
سلام عزیزم
7 Dey 02

چطورییی؟

 

@هیچکس

تو چرا فکر میکنی همه از تو کپی میکنن؟😂

7 Dey 02
پاسخ
فداتم مرسی ت چطوری
8 Dey 02

😂@کیمیا من یه حرف بهتر دارم ! چرا همه میخوان منو بزنن 🤣

7 Dey 02
پاسخ
:|کیمیام
9 Dey 02
منم خوبم مرسی🥰
چخبرا خانم معلم؟

@امیر
شاید چون کنترل کرمات برات خیلی سخت شده😂😂
8 Dey 02
پاسخ
فداتم شکرش
سلامتیت جیگر امتحاناتم داره شروع میشه و فرجه هم نمیدن نامردا ما هم فقط همین هفته رو میریم و تعطیل میکنیم خودمونو خخخ
تو چخبرا عزیزم ؟


بلبل خخخ
9 Dey 02

😂 شما کیمیایی خشبختم منم هیچکسم ۱۹ از مرند

 

کرمه دیگه دست خودم که نیست به جای این که بزنینم بیان یکم محبت کنین مگه نشنیدین از محبت خار ها گل میشود

9 Dey 02
پاسخ
"| هعب 
13 Dey 02

بسیار عالی:)

آفرین کار بسیییییااااااارررررر خوبی میکنین😅😂

سلامتی  خبر خاصی نیست و فقط دارم روزامو تا کنکور با درس خوندن و بعضی وقتا نخوندن میگذرونم😅

 

عشقم اگه میخوای میتونی بزنیش  اصن سعی نکن جلوی خودتو بگیری😉😂

فقط بیچاره رو سیاه و کبود نکن گناه داره😅😂

 

@امیر

ببین ما اگرم بخوایم بهت محبت کنیم خودت نمی‌ذاری ینی نه اینکه نذاریااا   ینی یکاری می‌کنی که حرص ادمو درمیاری و دیگه هرچی حس محبت هس میپره می‌دونی چی میگم دیگه؟😂😂

10 Dey 02
پاسخ
فداتم 

خیلی خستم خیلی 
امتحانات از یک ور کارای اداریم از یک ور ...
الهی تو میتونی بخون عزیزم 

نه نمیشه خخخ

13 Dey 02

😂 بی انصافا چند نفر به یه نفر ؟ مظلوم گیر آوردین ؟

 

😂 تا وقتی سعی نکردی محبت کنی اینو نمیتونی بگی 😂  تو اول محبت کن بعد من حرصتو در بیارم (مگه میشه اخه حرصتو در نیارم 😂  ) بعد حالا در موردش حرف میزنیم 😂

13 Dey 02
پاسخ
ت حمله کردی خخخ


ععع خخخ
6 Esfand 02

فرهنگیان خیلی سخته؟🥲

ایشالا :)

عه خب باشه😅😂

 

@تو یه تنه کار صد نفرو میکنی نگران نباش😂😂

من سعی نکردمممممم؟؟؟ باشه باشه باشه😐🥲😂

تو کرم بودی بعد دست و پا در اوردی😂

14 Dey 02
پاسخ
بتپه
ن سخت نیست فقط نزار رو هم جمع بشه درسا چون برای ی شب جمع کردنشون سخته 

عع هنوز درگیرین خخخخ
6 Esfand 02

😂 من مثل بچه ادم نشسته بودم کاری به کار شما نداشتم کرم از خود درخته اصن

 

 

@ چرا چی شده مگه جومونگم ؟

😂 اعتراف میکنم کردی ولی حریف این سنگ دل نشدی 😂 😂 😂

😂  تکذیب میکنم خر میگفتی اما تایید میکردم !

6 Esfand 02
پاسخ
عع خخخخ

عع با منی یا کیمیا خخخخخخخخخ

6 Esfand 02
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Biography

خدایا شکرت :)